Stand Up Paddle workout

Trening na desce SUP

Stand up paddle boarding jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin wodnych na świecie.
Swoją niezwykłą popularność zawdzięcza nie tylko ze względu na swój uniwersalizm, ale również na korzyści zdrowotne płynące z uprawiania tego sportu.

Podczas pływania na desce z wiosłem aktywizujemy wszystkie większe partie mięśniowe naszego ciała.
Pozycja którą przybieramy podczas pływania aktywuje przede wszystkim mięśnie stabilizujące naszą sylwetkę: pośladki, mięśnie brzucha pleców oraz nóg.
Podczas wiosłowania mocno pracują ramiona, plecy, klatka piersiowa oraz mięśnie skośne brzucha.
Pływanie na SUPie jako jeden z niewielu sportów angażuje do pracy całe ciało, dzięki czemu sylwetka staje się jędrna i smukła. Dodatkowo jako wysiłek tlenowy powoduje efektywne spalanie tkanki tłuszczowej oraz pozytywnie wpływa na nasze serce.
Nic dziwnego że tak wiele celebrytów pokochało SUP!

Do zobaczenia na wodzie!
(Natalia, fizjoterapeuta)

Poniżej grafika, która prezentuje jakie partie mięśni pracują podczas wiosłowania na stojąco.

sup stand up paddle workout
źródło: www.supwarehouse.com.au

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *